lördag 22 maj 2010

Lördag 22 maj

Hej alla knasmagar och alla andra vanliga magar!

Idag har varit en bra dag med magen, var och hämtade ut massvis med kortison förut.. Får väl hoppas att det blir bättre med magen och att jag inte svullnar allt för mycket.. Kanske inte så kul o gå till skolan dubbelt så stor :/

Men jag har inte haft nästan något ont idag, mer än de dagliga ontet efter man ätit.

O inte allt för många toabesök, tror det blivit 3-4 bara! :) Det är ju väldigt bra på 8 timmar!!

Men dagen är inte slut än, o ska kanske ändra till 5-6 snart känner jag...

Menmen, kanske inte så kul för er o läsa om hur ofta jag går på toa, men det är just därför jag skriver, för att det är så tabubelagt!
Jättejobbigt när man inte kan prata om det utan att den man pratar med antingen skäms ögonen ur sig för att man pratar bajs eller skrattar ihjäl sig för att man måste springa på toa hela tiden?

Kan ni tänka er hur det är att sitta på ett 2 timmar långt nationella prov i matte och behöva tillbringa nästan hälften av tiden på toa?
Inte konstigt att betygen då ser ut.. Man tillbringar halva dagar sittandes på toaletten!!
Sen klagar lärarna på att man är borta mycket, det är ju sjukt, jag vill inte behöva springa från lektionen var 10e minut för att skita..
Hemma är det hyfsat okej men då tar jag hellre igen allt jag missar i skolan hemma när jag kan jobba under de bättre perioderna..

Ni får gärna kommentera och fråga saker, men eftersom jag gärna vill va anonym så svarar jag inte på vart jag bor, heter eller går i skola.. Men nästan allt annat kan jag svara på, testa att fråga så får du se ifall du får svar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar