söndag 30 maj 2010

Söndag,

Idag är en dålig dag.
Varmt o äckligt, ont i magen som fan, kan inte längre dricka kaffe eller äta minsta lilla mjölk, hämtat ut några av de nya medicinerna idag också.
Hm, hur många tabletter är jag uppe i nu egentligen?
1-järn
1-folsyra
2-kortison
1-något för att kortisonet inte ska ha sönder magen mer,
8-pentasa

och imorgon eller på Tisdag hämtar jag ut de nyaste, fast de är det typ bara 8 st extra, vad gör de? 13 eller 21 liksom? Många är de iaf, när jag mådde bra sist gick jag på 4 tabletter om dagen och tyckte det va rätt mycket..
Vad tror ni jag tycker nu?
O dessutom skulle jag få gå ner i dos med kortisonet idag för jag skulle bara ha en intensivkur, men nu ska dom öka kortisonet istället.. lagom till sommaren o grejer, kommer svälla som en ballong..
o jag som har köpt en ny baddräkt.. Tur är väl de att det är en baddräkt och inte en bikini som jag köpte..

men det värsta just nu är nog att jag tar ju till kaffe istället för cigg nu när jag har slutat rökt, o nu kan jag inte dricka en klunk kaffe innan jag måste springa på toa :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar